DARRERA HORA

martes, 20 de octubre de 2009

AVISTAMENT DE FENÒMEN EXTRANY EN EL CEL D'AGRAMUNT











Aquest passat diumenge vaig anar a passar el dia Agramunt. Com acostumo a fer sempre, portava a sobre la meva càmera de fotos i vaig proposar-me fotografiar la posta de sol.
Eren les 19h de la tarda aproximadament quan ja vaig posar-me en posició a observar el cel amb la càmera preparada. Vaig fer algunes fotos de 4 cirrus que hi havia poc importants i estava a l'espera de la posta de sol.
De repent, vaig observar un destell en el cel, com una petita explosió en direcció nord-nordoest. Després d'aquest destell, alguna cosa molt ràpida en el seu desplaçament va deixar la traça o estel.la que podeu veure a les tres primeres imatges. Si us fixeu, fins i tot s'observa iridiscència en un costat de la traça.
Després, l'estel.la va romandre força stona en el cel.
En la darrera imatge, vaig fer una fotografia a un avió que passava mirant cap a l'oest, perque pogueu veure que les traces dels avions desapareixien inmediatament del cel i no perduraven.
La meva teoria, és que alguna cosa va impactar en l'atmosfera exterior i es va desintegrar creant aquesta traça en el cel. Però segur que mai sabré del cert que és el que vaig veure.