DARRERA HORA

domingo, 14 de marzo de 2010

IMATGES NEVADA 8 DE MARÇ DE BARCELONA

No volia fer-me massa pesat i vaig proposar-me ja no fer cap més entrada amb fotos de la nevada del passat dilluns a Barcelona, però avui, un company de feina m'ha passat aquestes fotografies i m'ha semblat que eren prou emblemàtiques i curioses que m'he decidit a compartir-les.

Comencem amb una imatge de la Plaça Francesc Macià:



Aquesta és de l'hospital de Sant Pau:




Aquesta de la Plaça Catalunya:




Aquesta de Sant Gervasi on es veu la magnificència del temporal:



Aquesta de la Barceloneta. No em direu que no és espectacular...




Aquests esquiadors a la Ronda de Dalt. Això no es pot fer tots els dies:




I la més espectacular al meu gust. Esquiant de nit i als teus peus la citat de Barcelona ben nevada amb les torre Mafre i l'hotel Ars al fons de les imatges:




Fotos cedides pel gran Giussepe.