DARRERA HORA

miércoles, 13 de octubre de 2010

IMATGES PANORÀMIQUES DES DE SANT ANTONI

Ahir dimarts dia 12 d'octubre per la tarda vaig pujar fent fotofooting al cim de Sant Antoni de Camprodon. Aquest cim te més de 1300m d'altura i les vistes son privilegiades.

Ahir vaig fer moltes fotos i aquí us en poso les que a mí més m'agraden. Per cert, vaig quedar ben moll perque em va enxampar un bon aiguat quan era dalt de tot.

En aquesta foto és veu la Serra de Cavallera des de la seva banda est.



En aquesta foto, enfocant en direcció a Osona, es pot veure al fons de la Vall, Sant Pau de segúries i de fons, totes les muntanyes que separen tres comarques: Ripollès-Osona-Garrotxa




En aquestes dues següents, es pot veure enfocant cap a l'Alta Garrotxa, com una tremenda cortina de precipitació s'acostava. Aquesta va ser la que em va enxampar de ple i em va deixar ben moll. Tot s'ha de dir....Jo ja sabia que m'enxamparia però no vaig fer res per evitar-ho. Va ser una experiència brutal, amb ventades huracanades. Bufff!!!







I aquesta última, és mirant cap al nordoest. Llanars al fons de la Vall i les muntanyes de Vallter al fons de les imatges, on ja no hi quedava gairebé ni gota de la neu caiguda el dia abans.





Recomano i molt, pujar a aquest cim. La pujada és molt facileta i es pot fer caminant tranquil, en poc més d'una horeta de bon camí. I en una horeta després es fa la baixada xino-xano. Val la pena per les vistes qu hi ha, sobretot en un dia claret, en que es pot veure, el Canigó, el Montseny, el mar, etc.