DARRERA HORA

jueves, 14 de junio de 2012

TEMPESTA DE SORRA BARCELONA: ESQUEMA EXPLICATIU

Un cop superat el extasi de les hores posteriors a la tempesta de dimarts, vam ser molts els qui ens vam preguntar quines van poder ser les causes o factors que van poder originar el fenòmen.


Aquí us en presento una fotografia que vaig fer jo uns cinc minuts abans de començar el temporal i sobre la fotografia l'explicació esquemàtica del que va passar, de la ma del company Sergi Corral, home del temps de ràdio l'Escala, amb coneixements molt avançats de meteorologia:




 

I aquí l'explicació esquemàtica que el mateix Sergi ens fa sobre imatges del Meteosat:




 


Agrair a en Sergi Corral que m'hagi deixat compartir en el meu blog les seves magnífiques explicacions del fenòmen meteo més curiós que mai he observat a la meva vida!!