DARRERA HORA

miércoles, 30 de diciembre de 2009

IMATGES NEVADA 1962

Veig que com cada any en arribar aquestes dates, son molts els que rebusquen per tot arreu per trobar imatges, anècdotes o el que sigui que tingui relació amb la famosa nevada del 1962.

Aquest any, jo també m'he animat a buscar per la xarxa i he trobat un munt de coses. Avui us penjaré unes imatges que he trobat i que jo personalment encara no havia vist.

Aquest primera és del front marítim de Badalona. La caseta que es veu son els banys Titus i el que hi ha al mig no és una carretera o camí, sinó la linea de tren del Maresme que queda soterrada per la neu.



Aquesta segona és d'un carrer de Barcelona que no he estat capaç de saber quin és. Si algú és capaç de desxifrar l'enigma li estaré molt agrait.


Aqueta tercera és el conegut carrer Cartagena de Barcelona en la seva confluència amb Sant Antoni mªClaret. A la dreta teniu l'hospital de Sant Pau.


Aquesta quarta és del carrer Providència.




I aquesta darrera imatge, si que l'havia vista però em fa gràcia posar-la per que parla per sí sola. Jo també vull sortir un dia en una foto esquiant a la mateixa Plaça Catalunya. I segur que més d'un dels que ara llegiu aquestes linees també vindrieu amb mí a fer-ho.


Va ànims, que algun dia es repetirà l'espectacle.
Per cert, les imatges les he extret de la web 20minutos.es