DARRERA HORA

martes, 1 de junio de 2010

PREVISIÓ PER AQUEST ESTIU SEGONS MALDONADO


Fa uns dies vaig fer una entrada en la que us posava un mapa amb les previsions estacionals de temperatures per a aquest estiu. En ell es veia que a gran part del planeta, amb petites excepcions, les temperatures estarien molt per sobre de la mitjana. Us penjo aquí l'enllaç de l'entrada que vaig fer.

http://meteoelpito.blogspot.com/2010/05/previsio-temperatures-estiu-2010.html

Donç bé, el meteoròleg Maldonado, ha tret un comunicat on fa les previsions per a aquest estiu i que també coincideix amb el que deia el mapa que us vaig penjar. Us transcric part del comunicat amb l'idioma castellà original:

Temperaturas:

Se estima que al final de agosto la temperatura media de los tres meses, en todas las regiones españolas, estará claramente por encima del valor medio correspondiente a ese periodo. Con arreglo a eso, cabe suponer, por tanto, que predominarán los días calurosos en el transcurso del mismo.

Precipitaciones:

En este aspecto, parece que la normalidad será la tónica general. Esto, al ser valores medios, no quiere decir, como he señalado, que no puedan darse días de lluvias significativas que alternen con épocas en las que no caiga ni una gota en toda España, cosa que, por otra parte no tiene porque extrañar a estas alturas del año.


Que en passarem de calor si es compleixen totes les previsions!!!